Waarom content marketing

Natuurlijk kunnen wij hier een verhaal vertellen over waarom je content marketing zou kunnen inzetten, maar lievere laten wij anderen aan het woord. Daarom hieronder een greep van online ondernemers en marketeers die aangeven wat zij het grootste voordeel van content marketing vinden.

Wilco de Kreij – Online ondernemerWilco de Kreij Onlinebizz

Content marketing is een middel is om zowel meer verkeer te genereren, maar het je tegelijkertijd in staat stelt om betere relaties op te bouwen én je conversies te verhogen. Win-win. Oh, en dat – mits goed uitgevoerd – je hele leuke ROI’s kunt zien uiteraard. Dus gebruik content marketing als katalysator voor je marketing efforts (zowel in traffic als conversie)!

 

Gregor van Gaalen – Internet marketeerGregor van Gaalen Internetalchemie

Het grootste voordeel van content marketing is dat je echte waarde biedt aan de consument. Door bruikbare informatie aan de consument te geven versterk je niet alleen de ‘beleving’ van je merk, je gaat ook een persoonlijke band met hem aan.

 

Robert van Heerde – SEO specialistRobert van Heerde SEO specialist

Content marketing leent zich perfect voor het op gang brengen van interactie. Zowel met potentiële klanten als met specialisten in je vakgebied. Op deze manier ontstaan vaak leuke en leerzame discussies.

 

Maak een afspraak

Waarom content marketing werkt

Mocht je nog niet overtuigd zijn waarom je content marketing in zou moeten zetten, kijk dan eens naar onderstaande infographic.

Waarom content marketing werkt