White paper schrijven

Wat is het?

Een white paper is de opa van content en zijn meestal 8-12 pagina’s lang en gaan vaak over een specifiek onderwerp die hierin uitgebreid worden behandeld. White papers worden ook wel eens onderzoeksrapporten of technische brieven genoemd en zijn uitstekend om uw kennis te delen met uw bezoekers.

Voor wie is het?

In een white paper kunt u zich profileren als expert, door inzicht te geven in problemen en/of uitdagingen die spelen bij uw (potentiële) relaties. U geeft uw visie over het betreffende onderwerp en reikt oplossingen aan. U geeft tips om de lezer te overtuigen dat er iets veranderd moet worden.

Een white paper is meestal gratis, maar u kunt natuurlijk wel aan geïnteresseerden vragen om hun contactgegevens achter te laten. Hierdoor is een white paper een ideale manier om leads mee te genereren.

Voordelen

Een white paper schrijven biedt u de volgende voordelen:

•    Kan potentiële leads genereren
•    Positioneert uw bedrijf als een opinieleider (thought leadership)
•    Toepasbaar als PDF-bestand, digitaal magazine of print

Wilt u weten hoe Slagter Media u kan helpen?

Neem dan contact op via het onderstaande formulier of bel direct naar 06-12987767.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

t